wtorek, 29 października 2013

Top 5 najstraszniejszych pająków w polsce.

Zbliża się halloween a ja postanowiłem zrobić special z okazji święta duchów.Oczywiście
dla osób które w tym czasie obchodzą Święto Zmarłych jutro również zrobię post.W tym poście zamieszczam tylko gatunki rodzime,i według mnie straszne.Mam arachnofobię,więc sam ich się boję.


Uwaga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post może być nieodpowiedni dla osób o słabych nerwach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 5.Tygrzyk paskowany.



                                                                                                                                       
4.Krzyżak ogrodowy.











                                                                                                           
3.Kątnik domowy


                                                                                                                                                
2.Naszosznik trzęś(lol,its scary ale taki siedzi u mnie na ścianie)

           
1.Kosarz ścienny ( ja się go panicznie boję,nawet na zdjęciu)
                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz